Editorial
(mai 2015)

Anul electoral 2014 a generat o Propagandă/Informare pentru cetăţenii români de pretutindeni la un nivel fără precedent în istoria României. Astfel, pentru prima dată în istoria post-decembristă alături de presa scrisă, cărţi, radiouri, televiziuni - unele chiar dedicate 100% unor cauze, a intrat în competiţie INTERNETUL prin ramura sa “de măslini”- FACEBOOK-ul.
Conform părerilor unanim exprimate de jurnalişti dar şi de către specialiştii în comunicare, anul trecut am avut parte şi de cea mai “colorată/murdară” promovare din ultimii 25 de ani, fapt care a dus şi la o participare mai scăzută a votanţilor în primul tur al alegerilor.

Turul doi a însemnat însă din nou, după patru ani, scoaterea din mânecă a “Asului Norocos” cu numele de cod “Votanţii din Străinătate”.
Dacă acum patru ani am avut de-a face cu “Votanţii de tip Speedy Gonzales” care generau recorduri de mii de voturi/oră în doar câteva cabine de vot, acum, la patru ani distanţă, manevra în mod clar nu mai putea fi pusă în practică similar, pentru că ştim cu toţii - ulciorul nu merge de multe ori la apă, motiv pentru care s-a pus în practică o nouă “Surpriză Combinată” care a oscilat între propaganda cu: “Oropsiţii Votanţi din Străinătate” vs. “Plânsul Caragialesc actualizat 2004” al tuturor partidelor “decimate de microbul dragostei faţă de democraţia şi bogăţiile din ţărişoara lor”.
Punerea în scenă a “Promovării Plânsului Electoral 2014” pentru democraţia şi bogăţiile ţărişoarei nu s-a mai făcut la Televiziuni ci pe INTERNET în special pe Facebook.

Deşi s-au înfiinţat noi televiziuni declarate neutre, dar nu chiar...., iar unele ziare au devenit chiar studiouri de ştiri comentate on-line, surpriza a venit totuşi din on-line, prin FACEBOOK-ul lui Mark Zuckerberg, care - SURPRIZĂ - poate fi controlat “doar” de cei care îl administrează - adică 100% din afara României.


ŞAH şi MAT - dar a meritat oare această deconspirare tehnologică - a meritat oare o asemenea “demonstraţie de Forţă a Tehnologiei On-line de INFORMARE” tocmai pentru România?
Sau momentul conjuncturii geo-strategice din jurul României anului 2014, un adevărat “Triunghi al Bermudelor - Ucraina/Ungaria/Grecia”
a fost şi este adevărata miză a menţinerii României ca factor de stabilitate?

În paralel, Grecia a furnizat după 3300 de ani
SURPRIZA anihilării temporare a TROIANULUI Financiar EURO.
Practic a lăsat “Banca Central Europeană/Germania în principal” să pătrundă cu Troianul Financiar al Împrumuturilor Ieftine în Grecia, iar acum încearcă/ameninţă cu ieşirea din Zona Euro sau cere reactualizarea şi echivalarea datoriei către UE/Germania cu daunele din Al Doilea Război Mondial.
Se pare că U.E. a uitat, cel puţin pentru moment, cine a inventat TROIANUL acum 3300 de ani!
Este ca şi cum ai încerca să-l învingi pe “Mark Zuckerberg” în alegeri făcându-ţi reclamă pe Facebook-ul lui.
Sau poate U.E. deţine şi ea o Tehnologie FINANCIARĂ Antică FENICIANĂ şi secretă faţă de Grecia, moştenită/achiziţionată poate tocmai de la urmaşii Fenicienilor Mondiali Internaţionali?

Se anunţă astfel un duel de Oscar la nivel U.E. + G8 între “cultura financiară greacă” şi “cultura financiară feniciană”.
Cu siguranţă un cuvânt greu îl vor avea şi cultura economică-financiară-militară începând cu cea de la Londra care se declară oficial o “simpatizantă a poziţiei strategice a Greciei” încă de pe vremea Reginei Victoria şi ajungând până la Moscova cea de pe vremea Ţarilor şi până astăzi.
Astfel, sintagma “bătaile de aripi ale unui fluture” care pot “genera sau anula un viitor tsunami financiar” asemănător celui din Tailanda, din 1997, este şi va rămâne valabilă pentru totdeauna.

În schimb în România după dezastrul economic creat de Troianul Financiar al Împrumuturilor Ieftine, noi neavând experienţa grecilor care au inventat TROIANUL, următoarele victime directe au fost şi sunt reprezentate de o mare parte a Noii Clase Politice.

Alături de ei se află şi o parte din oamenii de afaceri care au reuşit iniţial să se menţină pe o anumită linie financiară rezonabilă, chiar şi după criza 2007/2008, dar care încep să cadă şi ei victime ale colaborărilor cu Politicienii Români pe de o parte şi Corporaţiile Străine pe de altă parte.
Acestea se întâmplă şi datorită existenţei în România a unor legi depăşite în care limita dintre legalitatea “Businessului Modern bazat pe Lobby” şi deci pe “Generarea / Acceptarea de Influenţă” sunt anacronice şi în mod evident împotriva oamenilor de afaceri români.
Cadrul legal al “Businessului Corect” fiind definit sumar în legislaţia românească este favorabil doar pătrunderii excesive şi necontrolate a capitalului străin şi a Corporaţiilor.

Oameni de afaceri şi chiar şi politicienii români nu au nevoie de un zid penibil de imunitate parlamentară, au nevoie de legi moderne de Business, pentru că “Noul Business la nivel Mondial se bazează fundamental pe Lobby şi pe Generarea/Acceptarea de Influenţă”, similar cu ceea ce a făcut Grecia contra intrărilor excesive de capital necontrolat din U.E.
Rămâne de văzut dacă Legislativul şi Executivul vor up-grada URGENT atât LEGISLAŢIA cât şi metehnele locale,
aliniindu-se astfel la realităţile “Businessului Actual de tip Lobby” bazat pe “Generarea şi Acceptarea de Influenţă”.

Virgiliu Vasile Hodorogea